Kuinka paljon voin tienata?

Suurin osa ihmisistä vuokraa mökkinsä ansaitakseen lisätuloja. Mutta mikä määrittää sen, kuinka paljon voit tienata mökkisi vuokrauksella? Ja mitä voit tehdä sen eteen, että optimoit vuokratulosi?

Tämä on erikoisalaamme, ja meidän pääasiallinen tehtävämme on auttaa sinua ansaitsemaan loma-asunnon vuokrauksella mahdollisimman paljon.

Ps. Tiesitkö, että me maksamme sinulle ennen vieraiden saapumista? Ja jos vieraat peruuttavat varauksensa kymmenen päivää ennen saapumista, maksamme omistajalle 80% vuokrasummasta?

Voit helposti tienata lisätuloja loma-asuntosi avulla

Miten autamme sinua kasvattamaan tuottoasi

Uskomme, että voidaksemme tarjota sinulle mahdollisimman miellyttävän kokemuksen vuokraukseen liittyen, on ensiarvoisen tärkeää tuntea ja ymmärtää kaikki mikä liittyy siihen markkinaan, jonka osa olemme – ja tällaisen ymmärryksen saavuttamisen avain on tieto.

Sen jälkeen kun aloitimme toimintamme vuonna 1968, olemme nähneet satojatuhansia loma-asuntoja ja joka vuosi lähetämme miljoonia vieraita lomalle. Jatkuvan seurannan ja loma markkinoiden maailman laajuisten trendien  analyysin lisäksi me käytämme palautetta ja muuta tietoa, jota on kerätty vuosien ajan sen varmistamiseksi, että loma-asuntosi olisi mahdollisimman kilpailukykyinen.

Kaikki, mitä teemme perustuu tähän tietotaitoon. Tämä on kaikkein keskeisintä meidän osuudessamme yhteistä kumppanuutta. Meillä on lukuisa joukko osaavia henkilöitä, jotka jotka työskentelevät yksinomaan analysoidakseen tätä tietoa. Tähän perustuen me tiedämme mitä vaaditaan siihen, että loma-asunto sekä saavuttaa, että säilyttää kiinnostavuutensa.

On monia tapoja auttaa sinua optimoimaan vuokratulosi ja yhteistä niille on se, että ne perustuvat perusteellisiin analyyseihin.

Käytämme tietoa…

  • Vuokrahinnan määrittelemiseen: Vuokrahinnan määritteleminen ei ole helppoa ja väärät vuokrahinnat ovat pääasiallinen syy alhaiseen vuokrausasteeseen. Jokainen mökki on erilainen, ja on monia tekijöitä jotka on otettava huomioon oikean tasapainon saavuttamiseksi. Me käytämme tietoa edellisiltä sesongeilta ja vastaavista loma-asunnoista määritellessämme huvilasi vuokrahintaa.
     
  • Mökkisi markkinoinnissa käytämme lomavieraiden  matkustus- ja hakukäyttäytymisen muutoksen analyysejä varmistuaksemme siitä, että mökkisi on esillä mahdollisimman suurelle joukolle potentiaalia vieraita.
  • Varausten vauhdittamiseen: Perustuen tekemiimme analyyseihin siitä, millä asioilla on suurin myönteinen vaikutus kysyntään ja vuokrausasteen, me olemme kehittäneet useita konsepteja, joiden avulla varmistamme, että sinun loma-asuntosi saa mahdollisimman suuren määrän varauksia ja että tavoittaa uusia asiakasryhmiä. Lue lisää konsepteistamme täältä.

Ja paljon enemmän!